sobota, 11 września 2010

Kilka zaległych prac

W czasie gdy córcia jest w przedszkolu ja nadrabiam różne zaległości od generalnych porzadków, poprzez pracę do działań rękodzielniczych włącznie.

Jedną z nieprezentowanych jeszcze zaległości jest komplet talerzy i kubek, które na specjalne zamówienie mojej córci ozdobiłam motywem Hello Kitty, który uwielbia. W wakacje zaczęła pojawiać się w kioskach kolekcja porcelany z tymże motywem ale odstraszyła mnie jego cena i postanowiłam sama namalować uroczego kociaka, który jest na tyle mało skomplikowany iż pomyślałam, że go nie sknocnę. Niestety kolorowe farbki do porcelany mi wyschły więc póki co są tylko kontury, które kiedyś może pokoloruję ;) Wyszło tak:



W ostatnich dniach powstały też dwie kartki, na które miałam bardzo mało czasu i zrobiłam je tak na szybko.












Do katki z okazji Chrztu powstała jeszcze szkatułka pamiątkowa ale nie zdążyłam zrobić jej fotki, bo to było naprawdę szybkie zamówienie. Jak zwykle zwracam się z prośbą do mojej Paci o zorganizowanie mi fotki :)

Jestem także w trakcie realizacji zamówienia mojej koleżanki Ewci dla jej córeczki. Narazie zrobiłam magnoliowy decoupage na szkatułkach, zostały jeszcze inne przedmioty do ozdobienia, napewno pokażę je gdy tylko zostaną skończone.






1 komentarz :

  1. Skrzyneczki cudne, karteczki też, ale te talerzyki - Twoja Alusia to ma dobrze z Tobą. Ewa M. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...