niedziela, 19 września 2010

Kwiatowo i prezent

Moja córcia bardzo lubi kiedy robię kwiatowe broszki, bo lubi przy nich pomagać ;) Wyciąga i układa sobie apaszki i inne materiały, bawi się nimi, tańczy itd Segreguje powycinane kółka i podaje mi do opalania a na końu z radością zdmuchuje świeczkę :) Ostatnio znowu wpadłyśmy w kwiatowy zawrót głowy, to niektóre z naszych prac:






A to już kwiat wykonany z filcu, tu mi córa nie pomagała, zrobiłam go gdy była w przedszkolu.




* * *

Pragnę także pochwalić się, że zostałam wylosowana w Patchworkowej Bitwie Na Poduszki i tu sprostowanie małe- wybrano mnie jako osobę zamieszczającą info o Bitwie a nie jako szyjącą poduchę, nie odważyłam się ;) Wybrałam tkaninkę Par Avion i dostałam do niej jeszcze kilka guzików :)


Dziękuję bardzo i zachęcam Was zajrzyjcie koniecznie na blog i do sklepu Jednoiglec.

2 komentarze :

  1. hejka mozesz mi podesłac swoj adtresik na email gdzies zawieruszyłem a przesyłeczka juz gotowa do wysłania serdecznie pozdrawiam dziergajacy kriss (kris1986@boy.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy broszki prześliczne.Serdecznie pozdrawiam:}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...