czwartek, 23 grudnia 2010

Smutno mi troszkę + miły akcent

Smutno mi troszkę, bo w łeb wzięły wszystkie świąteczne plany. Zaczęło się od tego, że w weekend Alę dopadła jakaś paskudna wysypka, odwiedziliśmy dyżur lekarski (bardzo tego nie lubię, zdecydowanie wolę swoją przychodnię) gdzie stwierdzono, że to może być szkarlatyna ale zalecono wizytę u pediatry, który zajmuje się Alą, tak też zrobiłam i w poniedziałek rano grzecznie powędrowaliśmy do naszej pani doktor. Jej diagnoza nie potwierdziła szkarlatyny, zrobiono test CRP i Alutce został zaaplikowany antybiotyk. Pomyślałam, że jak trzeba to trzeba a do Świąt wydobrzeje ale... wczoraj i mnie wysypało :-( Dziś po wizycie u lekarza i teście CRP ja również wylądowałam na antybiotyku i mamy zakaz spotkań rodzinnych na najbliższe dni :-( Akcja Święta wzięła w łeb :-( Smutno mi troszkę...

No to wyżaliłam się ciutkę a teraz pokażę co przygotowałyśmy z Alą dla pań w przedszkolu. Dziś wracając od lekarza (Ala przy okazji też była na kontroli) prezenciki zostały dostarczone.






7 komentarzy :

  1. Biedulki - kurujcie się dziewczynki - ale nie smućcie się - Święta są radosne i Wy też się cieszcie. Pozdrawiam Was i ściskam cieplutko - Ewa M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze szybkiego powrotu do zdrowia i zazdroszecze tym, dla ktorych tak wspaniale prezenty byly przyszykowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim zdrowia!
    I mimo wszystko - wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Novinko mimo choroby życzę aby te Święta dały Wam mnóstwo radości, aby były udane i magiczne:)
    U nas w domu dla odmiany ospa:(

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥.•**•.♥♥•**•.♥♥.•**•.♥♥•**•.♥
    Dużo uśmiechu i miłości w te radosne święta:-)
    ♥.•**•.♥♥•**•.♥♥.•**•.♥♥•**•.♥
    życzy Tamara- FiolQak

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że już jesteście zdrowe :).

    Przygotowałaś miłe upominki :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...