piątek, 7 stycznia 2011

Od serca oraz info wymiankowe

Moja córcia zażyczyła sobie całą kolekcją materiałowych serduszek, które będą wisiały przy jej łóżku. Zaczęłam więc produkcję ;) Na pierwszy rzut poszły dwa motywy- skrzydlaty konik, bo Ala kocha koniki oraz ptaszek- chyba ze względu na temat mojej wymianki. Pierwszy raz robiłam wydruki i naprasowywanki. A to efekty, już wiem, że jeśli napisane było, że papier do naprasowywanek jest w wersji do tkanin jasnych, to nie należy go używać do ciemniejszych, bo jak widać na płóciennym widoczne jest tło a nie tylko sam konik (na żywo tego tak nie widać, tu winna jest trochę lampa błyskowa).


* * *

Wczoraj moja Alutka pomogła mi w losowaniu par do Ptasiej Wymianki. Wysłałam już maile z namiarami, poproszę jeszcze Marynę o adresik. Dzięki dziewczyny i do dzieła. Miłej zabawy :)

6 komentarzy :

  1. Motyw ptaszka jest super! Możesz dać namiarki, skąd wzięłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka :).

    Ja e-maila dostałam i bardzo się cieszę z wylosowanej osoby :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu nie pamiętam dokładnie czy to było z wygooglowanych obrazków czy z tego bloga http://graphicsfairy.blogspot.com/ Zerknij do graphicsfairy, ma tam dużo fajnych czarno-białych graficzek.

    Agnieszko dzięki za info i cieszę się, że się ciszysz :)

    Dzięki Dziewczyny za komentarze :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Novinko, usiłowałam jakiegoś maila do Ciebie znaleźć, ale mi się nie udało, więc piszę tutaj. Marzy mi się jeden z Twoich szablonów na bloga, ale jestem totalnym bezmózgiem, jeśli chodzi o sprawy komputerowe i nie mam pojęcia, gdzie mam wkleić kod. Jeśli byłabyś tak miła i pomogła mi, byłabym wdzięczna;)
    Pozdrawiam, Żużu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...