piątek, 25 lutego 2011

Wracam i kartka

Powoli dochodzę do siebie, jeszcze bywają kiepskie dni ale cieszę się, że to już za mną, bo było na prawdę nieciekawie. No ale nie będę się teraz nad sobą użalać ;) Bardzo dziękuję Wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki :* Powolutku będę nadrabiała twórcze, blogowe i netowe zaległości ale to jeszcze chwilę potrwa. Dziś na dużą prośbę koleżanki zrobiłam kartkę z okazji odejścia jej koleżanki z pracy. Nigdy nie zmęczyłam się tak przy robieniu kartki- ciężko mi dłużej posiedzieć, ciężko stać- ech :/ Wyszło tak:





Dziękuję Kasi za użyczenie cudnego dziurkacza i motylowego stempelka :*

Glossy (w niektórych miejscach jeszcze nie wyschło) i tusz Latarnia Morska ze scrap.com.pl

Pozdrawiam cieplutko i Wam oraz sobie życzę szybkiego nadejścia plusowych temperatur.



4 komentarze :

  1. cudna kartka :) bardzo mi się podoba
    ps. nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo ładna. Zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidulko, i mnie wtedy nie było obok Ciebie..nawet myślą :(
    Ale teraz już jestem i będę zawsze! Dobrze ,że dziś to tylko złe wspomnienia!
    Ale co my tu mamy...taką śliczną tildunię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...