poniedziałek, 5 września 2011

Wyzwanie z Kacprem - notes / zeszyt

Dziś pierwsze wyzwanie w odnowionym Kreatywnym Polu. Kacper zaproponował zrobienie notesu lub zeszytu. Dobrze się złożyło, bo akurat znajomy był w potrzebie takowego więc otrzymał notes jakiego bezskutecznie poszukiwał w sklepach. Miałam lekkiego pietra przy jego tworzeniu, pierwszy raz w życiu używałam bindownicę, nie wiedziałam też czy trafię w gust osoby, dla której powstał ale podobno udało mi się więc uff, kamień z serca ;) Nieskromnie przyznaję, że z efektu jestem zadowolona. Za fotki dziękuję właścicielowi :)









(Glossy ze scrap.com.pl / stemple i tusz z Craft4You / papier z Galerii Papieru)

Dziękuję za odwiedziny oraz wpisy pod wcześniejszymi notkami i zapraszam do zabawy na blogu KP :)

8 komentarzy :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...