sobota, 1 października 2011

Czekoladowo

Tak, zdecydowanie jestem czekoladożercą ;) i to była tylko kwestia czasu... Poczyniłam swoje pierwsze w życiu czekoladowe pralinki. Na zewnątrz ciemna czekolada a wewnątrz nadzienie na bazie gorzkiej czekolady, kawy i likieru Baileys (jeden z niewielu słodkich alkoholi jaki akceptuję) a na dokładkę migdał. Oj to nie będą moje jedyne domowej roboty czekoladki :) właśnie szukam odpowiednich foremek na następne :)


Pozdrawiam cieplutko i bardzo dziękuję za odwiedziny i to, że zostawiacie ślad po swojej obecności u mnie- to strasznie miłe :)

8 komentarzy :

  1. Ale mi ślina pociekła... myślałem że tylko fotki robiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają smakowicie... i ten migdał i Baileys...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Ja też czekoladożerca. Twoje czekoladki wyglądają tak, że mi ślinka cieknie!!!
    Ale podziel się jakimiś szczegółami, plisss!!!
    Masz jakieś namiary na przepisy, foremki?
    Aż chciałabym już zrobić takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszne cudeńka!!! Zaśliniłam klawiaturę ;D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe Madzia :) Wedel niech się zacznie bać ;) konkurencja rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...