środa, 23 listopada 2011

Home made aqua sand

Mamusiu kończy mi się piasek do podwodnego świata, kupisz? Spytała w weekend Alicja. Pomyślałam, że to fajna zabawka ale uzupełniające zestawy piasku puszczą mnie z torbami. Może wyjaśnię, jeśli ktoś nie wie o czym piszę ;) Podwodny świat to zabawa, w której do przezroczystego pojemnika wlewa się wodę a następnie za pomocą buteleczek zakończonych lejkami wsypuje się specjalny kolorowy piasek, który pod wodą tworzy niesamowite budowle-rzeźby, które można formować, później wstawia się plastikowe/gumowe figurki, zamki itp. Po odlaniu wody piasek pozostaje suchy ale podczas jej wylewania niestety część ląduje w umywalce. W sklepach można dokupić sam piasek ale jego koszty trochę mnie powalają. Jak to się mówi- potrzeba matką wynalazku ;) Ostatnio impregnowałam jesienne buty środkiem w psikaczu więc czemu nie zaimpregnować i piasku. Wygrzebałam leżakujący w szafie ozdobny piasek (szary i ciemnowrzosowy), rozsypałam w kartonowym pudełku, spryskałam impregnatem, gdy wszystko wyschło wsypałam do butelki z dzióbkiem po soczku Kubuś go i... okazało się, że działa :) Filmik średnio mi wyszedł ale przy okazji postaram się wstawić nowy. Ala zachwycona, portfel zadowolony :)



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)

1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...