środa, 21 grudnia 2011

Na 18-tkę i imieniny

Kartka dotarła do adresata więc pokazuję ;) Tło przygotowałam jakiś czas temu przy użyciu barwników spożywczych, pokazywałam TU, zembosowałam bezbarwnym pudrem stemple z kolekcji Butterfly Garden odbite czarnym tuszem Latarnia Morska (scrap.com.pl), digi stempel w wersji dużej mojej produkcji. Elementy digi stempla starałam się pokolorować kredkami mojej córy pod kolor tła. Kartka dla chłopaka więc odpuściłam nawał ozdóbek ;)


Dla tego samego młodzieńca lecz z okazji imienin poleciała jeszcze taka kartka:




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko :)

3 komentarze :

  1. Cudne obie - a 18-kowa podoba mi się szczególnie, bo zazwyczaj można znaleźć kartki z rozebranymi kobitkami itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obie, ale moją faworytką jest ta druga;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...