niedziela, 7 października 2012

Zaległości... cz.1

Nie było mnie tu dość długo, minione ponad trzy tygodnie spędziłam z córą w sanatorium, to był nasz pierwszy wyjazd nad morze. Jesteśmy zauroczone miejscem gdzie spędziłyśmy ten czas i zapewne jeszcze tam wrócimy, byle nie w sezonie letnim, bo unikamy tłumów ;) A teraz do rzeczy- narobiło mi się sporo zaległości we wpisach, zacznę może od wyzwań, które jeszcze trwają.

Kreatywne Pole:

#22 wyzwanie - Monochromatyczne - mojego autorstwa, trwa jeszcze kilkanaście godzin- zapraszam :)
Przygotowałam do tego wyzwania digital ATC.


Diabelski Młyn:

Lift kartki Ivette do 09.10. Tu także przygotowałam wersję digi.
To moja praca:


A to oryginał do liftowania:



Scrapujące Polki:

#50 wyzwanie Annar - "Pojazdy" trwa do 9 października a to mój ateciak:


To moje prace do aktualnie trwających wyzwań a chwilę później pokażę te, których nie zdążyłam zaprezentować w odpowiednim czasie.

A tymczasem pozdrawiam ciepło i życzę miłej niedzieli :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...