niedziela, 16 grudnia 2012

Świątecznie recyklingowo

Wpadnijcie na blog Craftypantek, gdzie czeka na Was nowe wyzwanie. Tym razem działamy z ozdobami świątecznymi ale wykonujemy je z rzeczy pozornie nie do tego stworzonych, szczegóły wyzwania TU
A to moje prace: choineczka, którą wykonałam razem z Alicją, za bazę posłużyła nam stara czapeczka urodzinowa, którą oleiłyśmy przy użyciu kleju na gorąco makaronem, pomalowałyśmy, posypałyśmy brokatem i ozdobiłyśmy śnieżynkami z papieru 100% brokatu , natomiast druga ozdoba, to zawieszka decoupage pokryty żywicą szkolącą na wieczku od puszki po kukurydzy.


Ile może trwać gorączka u dziecka? U Ali trwa już tydzień, pomimo, że od czwartku jest na antybiotyku, bo okazało się, że ma zapalenie oskrzeli :( Jestem tym już załamana, muszę się jutro dostać do pediatry... Ech.

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny.

3 komentarze :

  1. Zdrówka życzę ,no i dodam ,że prace bardzo fajne .wieczko od kukurydzy -wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę zdrowia, moje chłopaki też chorują. niby nic im nie jest, tylko co i rusz mają gorączkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. prace w duchu recyklingu - to lubię ...
    Mam nadzieję,że dziecię już zdrowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...