środa, 24 września 2014

Zimowe "clean&simple"

 Postanowiłam spróbować swoich sił w kartkach typu "clean&simple" i powiem szczerze, że wcale nie było to dla mnie takie bardzo "simple" ;) ale dzięki tekturkom z Crafty Moly chyba udało się ;)


W pierwszej kartce wykorzystałam tekturkę Świąteczne klimaty, którą delikatnie pociągnęłam białym tuszem kredowym a choinkę skrzącym brokatem. Tekturkę przyszyłam do kartki. Całość uzupełniłam sznureczkiem i metalową zawieszką-śnieżynką.





Głównym elementem drugiej kartki jest tekturka napis, uzupełniłam ją dziurkaczowym borderkiem i embosowanymi gałązkami. Tu także tekturka została przyszyta do kartki.




W obu kartkach papiery Studio75 Zimowy poranek.

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)


5 komentarzy :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...