sobota, 13 lutego 2016

Kartka dla Mamy- fiolety

Moja dzisiejsza inspiracja dla Crafty Moly. Kartka dla Kochanej Mamy. Szczegóły na blogu Crafty Moly a u mnie kilka zdjęć.

handmade scrapbooking card for mom

Dzień Matki

ręcznie robiona kartka dla mamy

* * *

Karteczka wędruje na wyzwanie:


(tekturka + kwiatki + szarpania)
(koronka + kwiatki + stempel)

Jest jak najbardziej związana z miłością, zatem posyłam ją także na wyzwanie:



* * *

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło :)


Edit: moja karteczka wygrała w wyzwaniu Namaste :) Dziękuję pięknie :)

9 komentarzy :

  1. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna praca! Taka delikatna, romantyczna i pełna pozytywnej energii :) Do tego piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna!Dziękujemy za wspólna zabawę z Namaste!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba kolorystyka pracy!Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od a do zet!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...